sobota, 30. april 2011

Ko se nehaš upirat... se lahko zgodi nekaj lepega!

Z Matjažem sva tudi uradno skupaj že skoraj pol leta, pa še vedno nisem govorila o spolnosti. Razlog? Izogibala sem se. Izogibala sem se pogovoru o tem, izogibala sem se razmišljanju o tem, izognila sem se Matjaževim rokam, če so zašle pregloboko v hlače J

Nekaj neuspelih zvez, nekaj mačkastih juter v napačnih posteljah in smo tukaj. Tokrat sem želela biti previdna. Izjemno previdna. Preveč previdna? Morda, ampak do sedaj je uspevalo – nadvse presenetljivo in zame neobičajno. Ta zveza teče bolj gladko, kot sem pričakovala.

Na srečo tudi Matjažu ta tempo ni bil pretirano odveč, čeprav je začel v zadnjem času vedno pogosteje in vedno intenzivneje posegati na to področje. Ob mojih reakcijah bi morda lahko mislil, da sem v otroštvu doživljala spolno nasilje ali da me ne privlači J

Ampak ne! Nasprotno! Privlačijo me njegove roke, privlači me njegov moški trup in privlačijo me njegove oči.

V četrtek, na večer preden sva se, zaradi praznikov, razkropila vsak na svojo domačijo, pa sva pri meni gledala film - kako predvidljivo. Tokrat sva se pizzi odpovedala, tako da sva imela roke popolnoma proste za božanje, objemanje in cartanje. Srednje zanimiv film, ki je nihal med romantiko in dramo, nežen, počasen in… primeren. Ležala sva na postelji. Matjaž se je nagnil k meni (čeprav sicer sovraži kakršnekoli moteče dejavnike med filmom) in me poljubil. Nato poljubljal. Nato sva se poljubljala. Nato me je začel božati, se me dotikati, me ljubkovati in slačiti. Moje misli so se razdelile na dve strani: na eni strani je divjalo neurje zaradi dvomov, strahu in alarmov, ki so me opozarjali, da še nisva niti začela s pogovorom, ki sem si ga želela opraviti pred ˝tem˝, na drugi strani pa je vladal mir, takšen kot ob poznopoletnih večerih, ko se ti koža lepi od vročine in ko lebdiš v čudnem oblačku ugodja. Prepustila sem se slednjemu. Ko sem opustila neurje dvomov in se prenehala upirati, sem začutila silnost ljubezni in strasti, ki je rastla med nama in se manifestirala – ne v ˝tem,˝ temveč v ljubljenju ali, natančneje, kaj bi ovinkarila - v golem seksu.

In bilo je krasno. Tudi brez pogovora in dodatnega kompliciranja. Kar je ponovno potrdilo, da nama resnično ˝teče gladko˝ J

Ni komentarjev:

Objavite komentar